کتابخانه الکترونیکی به‌عنوان راهکاری برای مشکلات کتابداری => در این مقاله، به بررسی مشکلات مربوط به مدیریت کتاب‌ها و راه‌حل‌های کتابخانه الکترونیکی پرداخته شده است.

رویکرد به کتابخانه الکترونیکی به عنوان راهکاری برای مشکلات کتابداری باعث شده تا مدیران کتابخانه‌ها بتوانند با استفاده از فناوری اطلاعات و کامپیوتر، همه مشکلات راه حل دهی را بدون هیچگونه تلاش و هزینه بیش از حدی به دست آورند. با توجه به شیوع کتاب‌های الکترونیکی در دنیای دیجیتال، امکان پذیر شدن کتابخانه الکترونیکی برای مدیریت کتاب‌ها و ارائه خدمات به صورت اکسس مجازی به کاربران بسیار ساده شده است.

یکی از مشکلات مربوط به مدیریت کتابخانه ها، عدم وجود سامانه مدیریت کتاب‌ها ...

Read More

آموزش دانلود کتاب پی دی اف از سایت‌های خارجی

دانلود کتاب‌های پی دی اف از سایت‌های خارجی به عنوان یکی از روش‌های اولیه و مهم برای دانشجویان و علاقمندان به مطالعه یا تحقیقات در حوزه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه بسیاری از کتاب‌های حوزه‌های مختلف به زبان انگلیسی منتشر می‌شوند، از این روش جهت دسترسی به این دانش عظیم، می‌توان بهره گرفت.

برای این کار، ابتدا باید سایت‌های خارجی مناسبی را برای دانلود کتاب‌های پی دی اف پیدا کرد. بهترین روش برای یافتن این سایت‌ها، جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با موضوع کتاب در موتورهای جستجوی اینترنت می‌باشد...

Read More

بهترین هاست ایرانی با قابلیت انتخاب موقعیت سرور

این روزها هاستینگ از جمله اصلی‌ترین مسائلی است که هر وب سایتی برای راه‌اندازی نیاز دارد. یکی از بهترین هاست‌های ایرانی با قابلیت انتخاب موقعیت سرور، شرکت‌هایی هستند که سرویس‌های رایانش ابری (Cloud Computing) برای هاستینگ وب سایت‌های خود ارائه می‌دهند. این شرکت‌ها با استفاده از ساختار مجازی و مرکز داده‌های قدرتمند، امکاناتی مانند ذخیره‌سازی داده و فضای بیشتری برای سایت‌های شما فراهم می‌کنند.

در انتخاب بهترین هاست ایرانی با قابلیت انتخاب موقعیت سرو...

Read More

کمک های رایگان به نویسندگان برای چاپ کتاب

گاهی اوقات، نویسندگان ممکن است با مشکلاتی در فرایند چاپ و پخش کتاب خود روبرو شوند، از جمله هزینه های بالای انتشار، نداشتن دسترسی به حرفه ای های تدوین و طراحی کتاب، و دشواری در بازاریابی و توزیع اثر. به دلیل این مشکلات، بسیاری از نویسندگان ناچار به جستجوی کمک های رایگان در فرایند چاپ می شوند.

یکی از راه هایی که بسیاری از نویسندگان به آن چشم می کنند، برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کمک به نویسندگان است. این برنامه ها شامل نیروهای فنی و حرفه ای دارای تجربه در صنعت چاپ و ویرایش هستند که به نویسندگان ارائه خدمات می دهند...

Read More

چگونه سماور مسی را برای استفاده بهینه آماده کنیم؟

چگونه سماور مسی را برای استفاده بهینه آماده کنیم؟

سماور مسی یکی از آشنایان همیشگی در تمامی منازل ایرانیان است. این وسیله با خصوصیات منحصر به فرد خود، به خوبی برای تهیه و عرضه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد مناسب است. اما، به منظور بهترین استفاده ممکن از سماور مسی، باید برای آماده کردن آن، توجه‌هایی را در نظر داشت.

ویژگی‌های سماور مسی

سماور مسی ترکیبی از مس و نیکل است که به خوبی، دمای نوشیدنی‌ها را حفظ می‌کند...

Read More

زندگی را با شعر مسی زنجان در آغوش بگیرید: روزتان را با شعری غنی کنید که شما را بی زبان بگذارد!

در طول تاریخ، هنر همیشه قلب ها و ذهن ها را مسحور خود کرده است. ظرف مسی در شهر زنجان بیانگر این هنر و زیبایی است. ظروف مسی زنجان علاوه بر اینکه ظروف ساده ای برای استفاده روزمره هستند، از آثار هنری دست ساز زیبایی نیز هستند.

هر تکه ظروف مسی زنجان علاوه بر داشتن طرح ها و نقش های خاص خود منحصر به فرد و برای خود یک اثر هنری است. روی این ظروف دنیایی از طرح های میناکاری، کنده کاری های دقیق و گلدوزی وجود دارد. زیبایی هنری زنجان از طریق داستان رسا هر قطعه به تصویر کشیده می شود...

Read More

پل کنفدراسیون برای تعمیر و نگهداری، شنبه شب بسته می شود

PEI

هر کسی که شنبه شب از طریق پل کنفدراسیون به یا از PEI سفر می کند باید قبل از ساعت 10 شب این کار را انجام دهد.

فقط خودروهای اورژانس از ساعت 10 شب تا 6 صبح مجاز به تردد خواهند بود

نمای هوایی از پل کنفدراسیون
قرار است تعمیر و نگهداری پل کنفدراسیون تا 16 ژوئن ادامه یابد. (شین هنسی/سی بی سی)

پل کنفدراسیون از ساعت 10 شب در روز شنبه تا ساعت 6 صبح یکشنبه به روی همه ترافیک بسته خواهد بود.

فقط وسایل ...

Read More

خدمه آماده «حمله» به آتش سوزی تاریخی در شهرستان شلبرن پس از بارندگی هستند.

اگر برق یا داده‌های دستگاهتان کم است، به‌روزرسانی‌های آتش‌سوزی را روشن کنید CBC Lite. این وب سایت ما با پهنای باند کم و فقط متنی است.


بارندگی بسیار مورد نیاز در شهرستان شلبرن به آتش نشانان اجازه می دهد تا به آتش سوزی گسترده ای که نزدیک به یک هفته است که از کنترل خارج شده است، حمله کنند.

دیو راکوود، سخنگوی دپارتمان منابع طبیعی و انرژی‌های تجدیدپذیر نوا اسکوشیا، گفت که بارندگی در اوایل روز شنبه به خدمه این امکان را داده است تا عملیات تهاجمی را انجام دهند و “با درجه ایمنی بالاتری وارد خط آتش شوند...

Read More

چگونه یک جامعه در مونترال گرد هم آمدند تا به این زن کمک کنند تا تولدش را جشن بگیرند

ماریا کلودیا گراو مارتینز به کلمات روی صفحه خود خیره شد و به این فکر کرد که آیا باید وضعیت مخمصه خود را به صورت ناشناس در گروه فیس بوک Thrive NDG پست کند.

در نهایت، او تصمیم گرفت که عمومی شود و “پست” را با نام خود در معرض نمایش بگذارد.

او می گوید که درخواست او ساده بود، هرچند شرم آور. او برای جمع آوری مواد و مواد لازم برای پختن کیک تولد برای جشن 27 سالگی خود به کمک نیاز داشت.

گراو مارتینز گفت: تا کنون، سال 2023 “در برخی مواقع واقعا غیر قابل تحمل بوده است، زیرا من نمی توانم کار کنم و پول سخت است...

Read More

آینده پناهگاه اضطراری خیابان پارک برای برخی از MLA ها نگران کننده است

برخی از MLAهای PEI به دولت استانی فشار می آورند تا در مورد آینده پناهگاه اضطراری خیابان پارک پاسخ دهد.

این پناهگاه 50 واحدی در ماه دسامبر برای کمک به افرادی که بی خانمانی را تجربه می کنند و افرادی که در چادرهای اطراف شهر می خوابند افتتاح شد – اما مجوز موقتی که شهر برای راه اندازی این پناهگاه صادر کرده بود، در ماه اکتبر منقضی می شود.

لیبرال MLA گوردون مک نیلی می خواهد بداند آیا مجوز جدیدی برای ادامه فعالیت پناهگاه صادر خواهد شد یا خیر.

آیا در حال تبدیل شدن به ...

Read More